Tilaus- ja Toimitusehdot

Toimitusehdot

Näitä ehtoja sovelletaan tilattaessa Lemmensillan Luomuhunajapuodista, joka on Luomulaari Oy:n verkkokauppa. Yhteystiedot löytyvät sivuiltamme. Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi ja meillä on oikeus muuttaa niitä tarvittaessa.

Tilaaminen

Lisää tuotteet ostoskoriin, täytä tilaajatiedot ja maksa ostokset verkkopankissa. Ostoskori näyttää tilauksen kokonaissumman, sisältäen toimituskulut. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Ostoskori esittää arvion tuotteiden varastotilanteesta. Tilauksen tehdessäsi hyväksyt nämä ehdot, hinnat ja toimituskulut. 

Maksaminen

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. 

 Maksun jälkeen muista palata takaisin pankin linkin kautta verkkokauppaan, jotta tilaus kirjautuu maksetuksi. Samalla saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, ja tilaus on valmis. 

Maksutavat

Voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, mobiilimaksuilla ja maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä olevat maksutavat ilmenevät maksusivuilta.

Palveluntarjoajasta riippuen eri maksutavoilla voi olla minimitilausraja, jolloin ko. maksuvaihtoehto on valittavissa vain jos tilauksen loppusumma ylittää tietyn rajan. Pienillä tilauksilla ei siis välttämättä näy kaikki maksuvaihtoehdot.

Maksupalvelun yhteystiedot:

Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
Vantaa
Asiakaspalvelu kuluttajille:
puh. 020 753 5192
kuluttaja@verifone.fi
www.verifone.fi

Toimitus

Lähetämme tilaukset yleensä kahden arkipäivän kuluessa. Jos tuotetta ei ole varastossa, vie sen pakkaaminen muutaman päivän. Ilmoitamme, mikäli lähettäminen viivästyy yli viikon, ja sovimme menettelystä kanssasi. 

Toimitustavat

Valitset toimitustavan tilauksen yhteydessä. Toimituskulut määräytyvät tilauksesi toimitustavan, painon ja koon mukaan. Isommissa tilauksissa toimitus voi olla veloitukseton.

Voit valita myös noudon. Siitä saat tarkemmat ohjeet sähköpostitse.

Rikkoutunut, väärä tai puuttuva tuote

Tarkista paketti jo ennen avaamista rikkoutumisen varalta. Jos avattuasi paketin havaitset toimituksessa huomautettavaa, ilmoita meille, niin korjaamme tilanteen. 

Palautukset

Tuotteilla on lainmukainen 14 vrk:n palautusoikeus. Huomioithan, että erikoistuotteilla (asiakkaan tilauksen mukaan tuotetuilla) ei ole kuluttajasuojalain mukaan vaihto- tai palautusoikeutta. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita ota ensin yhteyttä meihin niin saat palautusohjeet. 

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön ja avaamaton. Palautukseen tulee liittää mukaan kuitti (tilausvahvistus) sekä tilinumero. Tuotteista maksettu hinta palautetaan asiakkaan tilille, kun tuote on palautunut ja todettu myyntikuntoiseksi. Postiennakolla lähetettyjä palautuksia emme lunasta.  Noutamatta jätetyn tilauksen todellisia toimitus- ja palautuskuluja ei palauteta.

Selvät hintavirheet

Pidätämme oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden  ja verkkokaupan toimintahäiriöiden osalta. Esim. jos tuotteen hinta on 0.00 € tai tuotteen hinnassa on selkeä virhe, esim. desimaalivirhe tai iso poikkeama muusta hintatasosta, tai jos verkkokaupan toiminta ei ole ollut normaalia.

Ehtojen muuttaminen

Verkkokauppa voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja milloin tahansa. Viimeisimmät tilaus- ja toimitusehdot löydät aina tältä sivulta.

Mahdolliset riitatilanteet

Ratkomme ristiriidat hyvässä hengessä. Kuluttajalla on aina oikeus saattaa riita kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi. Mahdolliset ratkaisemattomat tilanteet käsitellään Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa Lahdessa.